info@hoteltorrettaresidence.it +39 0541954105 +39 3356179760
  • SECURE-CLEAN
  • FAQ
  • CONTACTS
  • Italian
  • English
  • German
  • French
Menu
Hotel Torretta Residence
  • HOTEL & RESIDENCE
    • SWIMMING POOL
    • GARDEN
    • RESTAURANT
    • HOSPITALITY
    • AMENITIES
    • BEACH
  • BEDROOMS
    • FAMILY ROOM
    • DOUBLE AND TRIPLE ROOM
    • ROOM WITH SEAVIEW
  • APARTMENTS
    • TWO-ROOM APARTMENT
    • TWO-ROOM PLUS APARTMENT
  • OFFERS
  • TOURISM
    • ACTIVITIES
    • EVENTS
  • INFORMATION

Accoglienza

Home / Accoglienza

HOSPITALITY

We welcome you upon your arrival in the hotel lobby surrounded by well-kept furnishings with the possibility of free luggage storage at the reception.

It is possible to check in as early as 8.00 am.

The room is available to the guest from 12.00  on the day of arrival to 10.00 on the day of departure.

Regarding the Residence, the stay begins from 16.00 on the arrival date; until 10.00  on departure date.

While you wait for your accommodation, we are happy to offer you a coffee or a refreshing drink.

https://youtu.be/xLqqjhVlSU0

Our contacts

   Tel: +39 0541 954105

   Fax: +39 0541 960164

   info@hoteltorrettaresidence.it

   www.hoteltorrettaresidence.it

   Via Marconi, 82 - 47841 Cattolica

(RN)


Register to newsletter

 

    Enter your name and surname

    Please enter a valid email


    ©2020 Hotel Torretta Residence - Via Marconi, 82 - 47841 Cattolica (RN) - Tel. : +39 0541 954105 - Privacy Policy


    Booking.com Traveller Review Awards - Hotel Torretta Residence   Tripadvisor certificato di Eccellenza - Hotel Torretta Residence  Assicurazione viaggio Allianz - Hotel Torretta Residence

    There is the possibility to take out insurance with Allianz Global Assistance in case of cancellation, interruption of stay, delayed arrival, 24H assistance, medical expenses.

    • Book
    • Whatsapp
    Gestisci Consenso Cookie
    Usiamo cookie per ottimizzare il nostro sito web ed i nostri servizi.
    Funzionale Always active
    L'archiviazione tecnica o l'accesso sono strettamente necessari al fine legittimo di consentire l'uso di un servizio specifico esplicitamente richiesto dall'abbonato o dall'utente, o al solo scopo di effettuare la trasmissione di una comunicazione su una rete di comunicazione elettronica.
    Preferenze
    L'archiviazione tecnica o l'accesso sono necessari per lo scopo legittimo di memorizzare le preferenze che non sono richieste dall'abbonato o dall'utente.
    Statistiche
    L'archiviazione tecnica o l'accesso che viene utilizzato esclusivamente per scopi statistici. L'archiviazione tecnica o l'accesso che viene utilizzato esclusivamente per scopi statistici anonimi. Senza un mandato di comparizione, una conformità volontaria da parte del vostro Fornitore di Servizi Internet, o ulteriori registrazioni da parte di terzi, le informazioni memorizzate o recuperate per questo scopo da sole non possono di solito essere utilizzate per l'identificazione.
    Marketing
    L'archiviazione tecnica o l'accesso sono necessari per creare profili di utenti per inviare pubblicità, o per tracciare l'utente su un sito web o su diversi siti web per scopi di marketing simili.
    Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
    Visualizza preferenze
    {title} {title} {title}